wtorek, 5 lutego 2013

Srebrna Anita Włodarczyk 2013-02-05




Stoi w kole
talent,chęci,
z wielką siłą
młotem kręci.

A młot leci,
nic nie zmienia,
zawsze na
koniec promienia!

W srebro
Anita bogata
bije wciąż
rekordy świata!!!

Halina Gąsiorek-Gacek


Ku pamięci Kamilii Skolimowskiej 2013-02-05


Kto tak dzisiaj
młotem kręci,
jak Skolimowska?
Cześć jej pamięci!

Halina Gąsiorek-Gacek




Moja złota kula 2013-02-05


Wprost wystrzelona
niby z armaty
spada najdalej!
Pchałam przed laty...

Nie mam medali
z kruszców i owszem,
bo byłam mniejszym
nieco sportowcem...

Miałam mistrzostwa
nieskromnie zdradzę.
Na pierwszym miejscu
za każdym razem...

I czas wyjaśnić,
najwyższa pora.
Byłam sportowcem
tylko w juniorach.

Halina Gąsiorek-Gace


Przezłota kula 2013-02-05


Kula,co leci
wypchnięta z koła,
zanim upadnie
w promieniu woła:

Ach,co za siła!
Tak chwaląc przeto.
Spadła najdalej.
I nowy rekord!!!

Halina Gąsiorek-Gacek


Nasza złota kula 2013-02-05


Ile to trzeba umieć!
Talentu,siły dać,
by tak daleko kulą
tak ciężką rzucać,pchać!

Dziś trzęsą się w promieniu
granice rzutów kreski,
gdy staje twardo w kole
nasz złoty Mistrz Majewski!

I nie pomogą innych
miotaczy liczne hordy.
Nasz Mistrz ciągle zwycięża
i bije nowe rekordy!

Życzymy mu powodzenia
i długich szczęśliwych lat
i żeby go jak najdłużej
podziwiał cały świat!

Halina Gąsiorek-Gacek


Lańcuszek szczęścia 2013-02-05
Co to jest szczęście?
To jest stan ducha,
gdy dusza śpiewa,
serce nie słucha.

I to jest szczęście.
To pełna kiesa,
gdy powodzenie
jest w interesach...

To sytuacja,
wspomnieć wypada,
gdy wszystko w życiu
się nam układa.

Można je mieć,
przeciwność pecha,
szczęście przychodzi
do nas uśmiecha...

Lańcuszek szczęścia
i szczęścia łut...
Czasem go brak.
Szczęście to cud!

Halina Gąsiorek-Gacek

Wielkie zwycięstwa 2013-02-05
Starałam się żyć,
a prawda taka,
by nikt przeze mnie
nigdy nie płakał.

A jednak płaczą,
choć nie mam grzechu,
fakt ze wzruszenia
albo ze śmiechu...

Do tego stanu,
chwaląc po pierwsze,
doprowadzają
ich moje wiersze...

Halina Gąsiorek-Gacek

Ach i och! 2013-02-05
Fortepian i nocnik
fale morskie wylały
i te ze sobą
tak rozmawiały...

Fortepian wzdycha:Ach
jakie rączki na mnie grały!
A nocnik:Jakie?Przerywa ciszę.
Mam jedno ucho i słabo słyszę!

Halina Gąsiorek-Gacek

Kominiarz i bocian 2013-02-05
Czym się kominiarz
różni od bociana?
To bardzo proste
jest proszę pana.

Bocian jest cały biały,
a ogon ma czarny
i pędzi trudny
los,czasem marny.

Kominiarz cały
czarny od sadz.
A ogon? Nie ma.
Nie jada żab!

Halina Gąsiorek-Gacek

przytul mnie! 2013-02-05
Bardzo proszę
przytul mnie,
bo mi tak
okropnie źle!

Źle się czuję,
coś mnie boli...
Ból sie cieszyć
nie pozwoli.

I tak zimno
mi jest wciąż,
a ty jesteś
dobry Mąż...

W Twych ramionach
mi bezsprzecznie
miło,ciepło
i bezpiecznie...

Halina Gąsiorek-Gacek


Na używki 2013-02-05


Ach te używki!
Nasz Boże drogi,
co zniewalają,
wiodą w nałogi.

Kieliszek wódki.
Potem butelka
i pije wiara
cała i wszelka...

Jeden papieros
nic to,rzecz w tym,
że potem paczka
za paczką,dym!

Jedna działeczka
i jeden skręt.
Straszny narkotyk!
Nałóg i tren...

Jedna kawunia,
następnie dwie
mała i czarnaa
z diabełkieem w tle.

Ach,te zaloty
umizgi,seks
i seksoholizm
chorobą jest!

Ach,te używki
powszechnie drogie
i z własnej woli
szkodzimy sobie!

Wpadamy w nałóg,
przyzwyczajenie,
trwonimy życie,
forsę codziennie.

I niebo chce nam
z pomocą przyjść,
gdy niemożliwe
z nałogu wyjść!

Trzeba próbować,
mocno się starać...
Nieraz się uda!
Twierdzi ofiara.

Halina Gąsiorek-Gacek


Kochanie i kwiaty 2013-02-05


Kocham cię kochanie!
Kruk kołując kracze.
A kochidło w klatce
kłuje i kołacze.

Jak kadzidło kadzi,
komplement kieruje
kochanek,kochanka
kochanie kreuje...

Kocham cię,jak kwiaty
kaktusy,konwalie,
kąkole,kaczeńce,
koniczynę,kalie...

Kwiaty,które kwitną
kokietują krasą,
kolorem,a kiedyś
konają,to z klasą...

Halina Gąsiorek-Gacek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz