sobota, 2 lutego 2013

Ku pamięci Marii 2013-02-02


Zwija życie żagle nagle
i człowiek odpływa
w dal najdalszą z wszystkich dali,
co każdego wzywa...

Płynie przez ocean
wieczności i morze,
przyjmij każdą duszę
do Królestwa Boże!

Przyjmij dusze Marii
utrudzoną wiekiem,
bólem i cierpieniem,
bo dobrym człowiekiem.

Była dla najbliższych
i dla innych ludzi
i niech ją Pan Jezus
kiedyś ze snu zbudzi...

Halina Gąsiorek-Gacek

Los róży 2013-02-02


Czemu już mnie tak nie cieszysz
jak za dawnych lat?
Bo cie porwał życia wir
i zmienił cię świat...

Jesteś piękna niby róża,
niewinna,jak lilia,
ale jest różnica duża...
Los powab zabija...

Drażnisz zapachem mądrości.
Nie zawsze masz rację,
raniąc dużymi kolcami
serca afirmacje...

Już cię posiadł piękny motyl
pan to,prawie książę,
ale ja cię uratować
przed losem nie zdążę.

Nie zdołam zatrzymać czasu.
Sam biegnie,no cóż...
Wszystkie kwiaty więdną...
Nie oszczędza róż...

Ale kwitnij,mocno pachnij,
wciąż motyle wab!
Ciesz serce i oczy,
jako piękny kwiat...

Halina Gąsiorek-Gacek


Nie płaczcie! 2013-02-02


Nie płacz ojcze!Nie płacz matko!
Ta łza duszę plami...
Pan Bóg was obdarzył dziatwą...
Dziś jesteście sami...

Biedni,słabi,spracowani...
Fakt,dla dobra dzieci.
Ale Pan Bóg będzie za to
wiecznym światłem świecił...

I obdarzy wiecznym szczęściem
i wieczną radością,
bo wie jaką darzyliście
swe dzieci miłością!

Halina Gąsiorek-Gacek


Na występek 2013-02-02


Festiwal uczuć!
Publika droga.
Występ idola...
Przebój,się Boga!!!

Halina Gąsiorek-Gacek


Czy to złoty interes? 2013-02-02


Nasz ty królu złoty
i grosze,na pewno
mówią,że niedługo
wymienią na euro!

Choć się nieźle trzymasz,
bo tak bardzo starasz
ciągle zwiększasz dystans
do funta,dolara...

Halina Gąsiorek-Gacek


Wdzięczność za atencję 2013-02-02


Jak Ty mnie kochałeś!
Problem to niemały...
Oczy Cię zdradziły,
bo to powiedziały...

Patrzyły wymownie
i z taka czułością.
Serce wypełniało
się wielką miłością.

Za co jestem wdzięczna?
Za oczu kochanie
i że nie patrzyły
na mnie z pożądaniem.

Zawsze prosto w oczy
z dobrocią,zachwytem...
Dla mnie taka miłość
szczęściem i zaszczytem!

Halina Gąsiorek-Gacek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz