czwartek, 18 kwietnia 2013


Tego też,nie wie nikt 2013-04-18 

Gdy człowiek odchodzi
i już nic nie czuje,
podobno duszyczka
wtedy lewituje?

I że wszystko widzi,
co sie wkoło dzieje,
nic nie może zrobić,
złości się,czy śmieje?

Z tego,co fachowcy
wyprawiają z ciałkiem,
że leczyć potrafią
dziś jego kawałkiem...

I czy może odejść,
gdzie niebo wspaniałe,
kiedy nadal żyje
człowieka kawałek??

Halina Gąsiorek-Gacek



Kocham Was! 2013-04-18 

Jaką byłam matką?
Dzieci twierdzą dobrą...
A dzisiaj,do siebie
jestem niepodobną...

Sama siebie nawet
w lustrze nie poznaję
i nic już nie mogę,
aż się serce kraje...

Tyle dać Wam chciałam,
tyle ofiarować...
Dałam to,co miałam...
Zostały mi słowa.

Więc powtarzam:Kocham
Was przez cały czas
i powtarzać będę,
aż los powie pas!

Już się tylko modlę
tuż po wschodzie słońca...
Tak Was obiecuję
kochać,aż do końca...

Halina Gąsiorek-Gacek



Dobry Panie Boże! 2013-04-18 

Dziękuje Ci Panie
takim prostym słowem
za dzieci,co dzięki
Tobie zdolne,zdrowe!

Że się wykształciły
i znalazły pracę...
Wybacz Panie Boże,
że czasami płaczę...

Bo z dala od domu,
jedno w obcym kraju,
drugie też daleko
w naszym polskim raju.

Odeszła mnie Panie
na życie ochota...
Bo co mi zostało?
Bezkresna tęsknota...

Halina Gąsiorek-Gacek    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz