niedziela, 14 kwietnia 2013

Nie mam prawie nic 2013-04-14


Nic ode mnie nie chcesz,
już na mnie nie liczysz?
Słusznie,nie mam nic,
co się w życiu liczy.

Dałam to,co mogłam
i co sama miałam...
Nawet swoje serce
też Tobie oddałam.

Została mi dusza
tuż przed życia progiem,
ale jej nie oddam,
nią podzielę z Bogiem!

Halina Gąsiorek-Gacek


Wiosenne nadzieje 2013-04-14


Nic,że kwiecień
wciąż przeplata,
trochę zimy,
trochę lata...

Przyszła wiosna
do nas wreszcie!
Niesie radość,
miłość,szczęście!

Mamy pierwsze
jej oznaki,
kwitną kwiaty,
kwilą ptaki...

Wiosna życie
nam odmieni,
gdy się wszędzie
zazieleni...

I zakwitną
grządki,skwery...
Ludzie ruszą
na spacery...

Na ławeczkach
pod platanem
siądą pary
zakochane!

Serca będą
bić najpiękniej
i zakwitnie
wielkie szczęście!

Halina Gąsiorek-Gacek


Skowronek i serce 2013-04-14


Wraca radość
smutkom wbrew!
Cieszy mnie znów
ptaków śpiew!

A najbardziej
taki dzionek,
gdy słyszę
śpiewa skowronek...

Gdy pod niebem
chmurki goni,
jak dzwoneczek
dźwięcznie dzwoni...

Moje serce
w takiej chwili
rytm przyśpiesza,
słodko kwili!

Halina Gąsiorek-Gacek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz