poniedziałek, 25 marca 2013

Miasta i wsie najbliższe sercu 2013-03-25


Urodziłam się w mieście
pięknym,w Bielsku-Białej.
W nim przeżyłam parę lat,
jako dziecko małe...

Moją całą wiosnę
w zacnej dzisiaj gminie
oraz lata szkolne
w bogatej Bestwinie...

Ogólniak,czas sportu
i życie w zachwycie
w małym pięknym mieście
Czechowice-Dziedzice...

Osiągniecia w sporcie
oraz mała sława
Chorzów,Katowice,
Rzeszów i Warszawa...

Lato życia jesień,
co do dziś zachwyca
w bliskich sercu zacnych
dziś Pisarzowicach...

Miejsca we wspomnieniach
i uczuć kobiercach
te wsie oraz miasta
bliskie memu sercu!

Halina Gąsiorek-Gacek


Gdy przyjdzie wiosna 2013-03-25


Wystrzelą drzew pąki
i zakwitną łąki...
Będą brzęczeć pszczoły,
trzmiele oraz bąki...

Cały świat zakwitnie
nam wiosennym kwieciem...
Będzie kolorowo
i pięknie na świecie!

Zakwitną nadzieje,
miłość i marzenia,
a los się odmieni
i będzie je spełniał.

Ludzie będą lepsi,
szczęśliwi,weseli,
życzliwsi i bliżsi
będą szczęściem dzielić!

Halina Gąsiorek-Gacek


Do Dziadka Mroza 2013-03-25


Idzie wiosna
sercu bliska,
a Mróz Dziadek
mocno ściska!

Myślę,że się
nic nie stanie,
to uścisk
na pożegnanie!

Mam nadzieję,
że bezkarnie,
nikt i nic już
nie zamarznie!?

Strach,temperatura
niska...
Dziadku Mrozie
już nie ściskaj!

Halina Gąsiorek-Gacek


Rozmowa bez słów 2013-03-25


Płyną łezki silną strużką...
Czemu cierpisz moja duszko?

Kocham ludzi,świata piękno
i za nimi tak mi tęskno!

Świat za oknem nie dla ciebie...
Czemu?Do dziś sama nie wiesz.

Dzieci mieszkają daleko,
że łzy płyną z oczu rzeką!

Nic,że brakuje pieniędzy,
wszak nie żyjesz jeszcze w nędzy...

Ciesz się,Haluś!Rzecz zabawna,
z tego,że znów jesteś sławna!

W sercu radość,zatem wskrzesz,
by mi ulżyć,tym s ciesz!

A ja,choć nie twoją służką
będę znów wesołą duszką...

Halina Gąsiorek-Gacek


Zajączek wielkanocny 2013-03-25



Martwi się zajączek
na zielonej niwie.
Chciałby obdarować
każdego właściwie...

Jest taki obyczaj
w Święta Wielkanocne,
a sam nie mam nic
i co biedny pocznę?

W takiej sytuacji
wielu ojców,matek,
co nie obdarują
we święta swych dziatek...

Halina Gąsiorek-Gacek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz