niedziela, 3 marca 2013

Jak to dobrze,że jesteś! 2013-03-03


Jesteś dla mnie,jak sasanka
pod ochroną nieba
i zwiastujesz wiosnę...
Tego mi potrzeba.

Zielonych nadziei,
co zakwitną kwiatem.
Kwiatem ich spełnienia...
Marzenia mym światem.

Wielki świat za oknem
piękny i wspaniały,
ale już nie dla mnie...
I w tym problem cały.

Halina Gąsiorek-Gacek


Mój Kochany! 2013-03-03


Byłeś dla mnie dobry...
Tak niewiele chciałeś.
Tyle razy w życiu
przeżyć pomagałeś...

Chwaliłeś mnie nie raz
za to,co potrafię
i podpowiadałeś,
że do nieba trafię...

Ceniłeś za sztukę
i pracy pokłosie,
więc kocham cię mocno
mój kochany losie!

Halina Gąsiorek-Gacek


Wyższa ranga 2013-03-03


Wyższy rangą rozkazuje.
Niższy pierwszy salutuje.

Szeregowy.Armia cała,
aż do pana generała...

Ale damie zawsze pierwszy
cześć oddaje,kto grzeczniejszy!

Halina Gąsiorek-Gacek


W przyszłość patrz! 2013-03-03


Nie da się cofnąć czasu.
Przed nami jest tylko przyszłość.
Jeżeli w ogóle jest?
Oby nam wszystko wyszło!

Oby nam szczęście sprzyjało
bardzo,jak do tej pory.
Nie opuściła nas radość
i najprzedniejsze humory!

A będzie znosić łatwiej
i starość i słabości,
choć smutków nam nie brakuje,
mamy oparcie w miłości...

W miłości mądrej,wzajemnej
i naszych kochanych dzieci.
Nie bójmy się przyszłości
i tego,co tkwi w pamięci!

Halina Gąsiorek-Gacek


Pożókłe fotografie 2013-03-03


Co nam zostało z młodych lat?
Prosto wyliczyć potrafię.
Dzieci i dom i wspomnienia,
pożółkłe fotografie...

Na których młoda dziewczyna
i młody kawaler na schwał
uśmiecha się beztrosko
z ufnością patrząc w dal.

I młoda panna w welonie,
a młody pan w strojnej musze
złączyli świętym węzłem
swe serca oraz dusze...

Piękni i tacy szczęśliwi!
A ująć to potrafił,
sfotografował te chwile
artysta,mistrz fotografii.

Minęło mnóstwo czasu...
Nie wiem gdzie kiedyś trafię?
Twarze,niektóre nadzieje
pożółkły,jak fotografie...

Halina Gąsiorek-Gacek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz