wtorek, 29 stycznia 2013

X Wspaniały Stanisław 2013-01-29


Mądry,uprzejmy
godny czci,chwały...
Dostał przydomek
zacny:wspaniały!

Dobrze mu patrzy
zawsze spod powiek
i dla każdego
wspaniały człowiek!

Hojny dla biednych...
Wznieca serc ogniska...
Intelekt,śmietanka,
wyższy,towarzyska!!

A w jego słowach
Bóg i nadzieja...
Wspaniały Ksiądz to
i kaznodzieja!!!

Halina Gąsiorek-Gacek


Tak mi zimno! 2013-01-29


Czas szybko minął,bo
rodzice już u Pana Boga.
Już na mnie kolej...
Radość i trwoga.

Że wkrótce stanę
na progu w niebie
i co mnie czeka?
Tego nikt nie wie...

Czy zechcesz przyjąć
mnie Panie Boże?
O to dziś proszę
szczerze w pokorze!

Czy czekasz na mnie
z ciepłym przypieckiem?
Wiesz jaakim byłam
człowiekiem,dzieckiem...

Halina Gąsiorek-Gacek


Podziel się ze mną 2013-01-29


Podziel się ze mną!
Tak wiele masz...
Uśmiechnij do mnie!
Lubię tą twarz...

Podziel sie ze mną
pogodnym niebem.
Płatkiem miłości
wieczności chlebem.

I dobrym słowem,
co karmi serce.
To mi wystarczy
i nie chcę więcej.

Halina Gąsiorek-Gacek


Kiedy już przyjdę Panie 2013-01-29


Gdy zamknę oczy i odejdę
na zawsze z tego pięknego świata,
pójdę do nieba,sąd ostateczny
Pana i Boga Jezusa,Brata.

Odpuść mi winy!
Oddal karanie
i świety spokój
racz mi dać,Panie!

Oszczędź cierpienia.
Nie skąp miłości
i świeć mi Panie
światłem wieczności...

Za ziemskie życie
i trudy bycia
daj mi pić Panie
ze źródła życia!

Halina Gąsiorek-Gacek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz