czwartek, 31 stycznia 2013

Na milczenie 2013-01-31


Czy milczeniem mnie ukażesz?
Tu nie jestem pewna,
bo rozmowa z Tobą
nie każda przyjemna...

Bo lubisz pouczać
często i strofować,
a jak ostre strzały
ranią Twoje słowa!

Ważne,że kochamy.
Ktoś jest nam najmilszy.
Więc zamiast się ranić,
to lepiej pomilczmy...

Halina Gąsiorek-Gacek


Życia ład 2013-01-31


Nie jestem piękna
już,ani zgrabna,
ale w swym środku
wciąż jestem ładna...

Bo w nim harmonia
panuje ład...
Cieszą mnie życie,
ludzie i świat!

I to,co myślę
i to,co robię.
Wciąż serca blasku
dodaję sobie.

Gdy ktoś coś mówi
uważnie słucham
i zachowuję
pogodę ducha...

Halina Gąsiorek-Gacek

 
Wdzięczna przyjaciółce 2013-01-31


Dodałaś mi wiary
w ludzi i otuchy...
Niechaj znikną smutki
lęk serca posuchy!

Bo ludzie są dobrzy!
Precz z pamięci strachy!
Czasem popełniają
nietakty i gafy...

Potem przepraszają
wstyd ogromny czując.
Bywa,że i cierpią,
gdy mocna żałują.

A mnie zawsze chodzi
o szczęście i zgodę.
Nie lubię być czyimś
cierpienia powodem.

Halina Gąsiorek-Gacek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz