środa, 30 stycznia 2013

Dama dama 2013-01-30


Każdy jeleń rycząc
przywołuje łanie...
A jeleń szlachetny
to poprostu daniel.

Czym sie daniel różni?
Rykiem!Dobry Boże!
Swoim umaszczeniem,
a zwłaszcza porożem...

Halina Gąsiorek-Gacek


Egoista 2013-01-30


W każdej chwili,
w każdej dobie
myśli wyłącznie
o sobie!

Halina Gąsiorek-Gacek


Człowieku! 2013-01-30


Dam ci wszystko,co dziś mam.
Dam serce na dłoni,
ale ty masz własne.
Wiem to.Co ci po nim?

Halina Gąsiorek-Gacek


Na pazerność 2013-01-30


Daj komuś palec
chce całą rękę...
Skaże na biedę
i na udrękę.

Mówi,że palec
to jest za mało.
Chętnie by uciął,
gdyby się dało.

Halina Gąsiorek-Gacek


Na poważną stratę 2013-01-30


Straciłam ważną
do życia chęć...
A kto zawinił?
Ściska się pięść!

A z nią i serce
cierpi i dusza...
Tak mnie bezczelność
rani i wzrusza!

Halina Gąsiorek-Gacek


Na własną manię 2013-01-30


Człowiek ma w życiu
różniste manie...
I ja mam także
swą grafomanię...

Grafię co myślę
i jak potrafię...
Mam ukochaną
grafoterapię!

Czasem głupota
w niej,aż kwiczy,
ale czytają
ją czytelnicy!

Może się bawią,
może się uczą
albo ze śmiechu
pękają, puczą!?

Halina Gąsiorek-Gacek


Nie pouczaj mnie 2013-01-30


Chcesz innych uczyć?
Znasz życia wzory?
Masz wiadomości?
Idź w profesory!

Masz dużą wiedzę...
Gorzej z praktyką.
Przestań! Nie umkniesz
krytyk językom!

Halina Gąsiorek-Gacek


Zrozumiałam 2013-01-30


Zrozumiałam
cierpieć srodze,
że nam
nie po drodze!

Halina Gąsiorek-Gacek


Ja i ja 2013-01-30


Manifestujesz
wciąż swoje ja,
nie zapominaj!
Każdy je ma...

Halina Gąsiorek-Gacek


Posłuchaj i wiedz 2013-01-30


Wysoko mierzysz.
To prawda cała.
Ciut za wysoko!
Miarka przebrała...

Mleko rozlało...
Mądrości ziarna
po prostu stęchły...
Kariera marna.

Zawód,powołanie,
a praca,jak praca
niewiele jest warta,
kiedy nie wzbogaca.

Halina Gąsiorek-Gacek


Całe szczęście! 2013-01-30


Są dobrzy ludzie na świecie.
Ja to szczęście miałam.
Tak wielu ich znam.
Tak wielu spotkałam...

Wśród świata zła
oraz znieczulicy
twój stosunek do mnie
wcale się nie liczy!

Halina Gąsiorek-Gacek


Na bezmyślność 2013-01-30


Kto nie lubi dzieci,
ten nie chce ich mieć...
Fakt,to jego wybór
oraz jego rzecz.

Ile warta miłość,
która nie dojrzewa?
Tyle,co i w sadzie
bez owoców drzewa...

Halina Gąsiorek-Gacek



Na niezrozumienia 2013-01-30


Nie zrozumią się nigdy.
Różnią się szalenie.
Bo różni ich wszystko
wiek i pokolenie...

Halina Gąsiorek-Gacek


A ku! Ku! 2013-01-30


Mówisz,że opuszczasz
gniazdo swe na zawsze?
Życzę powodzenia
byś uwiła własne!

I w nim wysiedziała
jaja,jak jaskółki,
nie postępowała
jak pisklę kukułki!

Halina Gąsiorek-Gacek


Nie obwiniaj mnie! 2013-01-30


Nie obwiniaj mnie za wszystko,
co jest w życiu złego,
bo beze mnie byś nie miała
i tego dobrego...

Zgoda wiele się dziedziczy,
czasem bez efektu...
To także dotyczyć
może intelektu...

Halina Gąsiorek-Gacek
 

Na rozboje 2013-01-30


Za niepowodzenia
swoje innych winiąc,
kto tak postępuje
jest po prostu zbójem!

Bo na czyjeś życie
targa się,szarżuje
i jak dzik prawdziwy
wszystkich atakuje...

Halina Gąsiorek-Gacek


Na obłudę 2013-01-30


Myślała,że ją lubił,
dlatego szanował?
A on swe uczucia
dobrze kamuflował...

Halina Gąsiorek-Gacek


Uważaj! 2013-01-30


Świat się na tym nie kończy...
To nie moja wina,
ale zawsze tego,
co i z kim zaczyna!?

Kto i z kim zadziera?
Kto i z kim przestaje?
Mówią niebezpiecznie,
ten taki się staje!

Halina Gąsiorek-Gacek


Na uszy 2013-01-30


Tak przyganiał osłom,
że go ja przerosło...

Tak przyganą wzruszył,
też miał duże uszy!

Halina Gąsiorek-Gacek


O-s-ten-ta-c-ja 2013-01-30


Gdy obu stron racja,
śmieszna ostentacja!

Halina Gąsiorek-Gacek


Samokrytyka 2013-01-30


Wiem,że paląc robię źle!
Każdy palacz o tym wie.

I że trudno przestać...
Mnie dziś na to nie stać!

Halina Gąsiorek-Gacek


Fakt i pakt 2013-01-30


Różne słabości
mamy i losy...
Ty zwalasz wszystko
na papierosy.

Zwalczasz palaczy...
Sama się wstydź!
Ktoś lubi palić,
ktoś inny pić...

Halina Gąsiorek-Gacek


Rym na dym 2013-01-30


Psioczyła na papierosy
kobietka nie stara,
a sama w młodości
paliła cygara...

Halina Gąsiorek-Gacek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz