sobota, 8 marca 2014

Do sympatycznej Czytelniczki 2014-03-08

Wiele szczęśćia i radości
dał mi wpis do księgi gości!

Pani podziękować chciałam,
co adresu nie podała.

Halina Gąsiorek-Gacek

W Dniu 8 Marca 2014-03-08
Mnóstwo szczęścia,moc radości
niech w Twym sercu zawsze gości!

Śląc kmputerowy kwiat
życzę zdrowia i stu lat!

Halina Gąsiorek-Gacek

Wspomnienie z 8 Marca 2014-03-08
Podarował mi raz kwiatek
nieznany przechodzień.
Taki podarunek
nie zdarza się codzień.

Bezinteresownie,
co bardzo ciekawe,
nie dał się zaprosić
na ciastko i kawę...

Halina Gąsiorek-Gacek

W podzięce 2014-03-08
Gdy kawaler nie ma panny,
w święto kobiet kwiatki
daje ciociom i kuzynkom,
bukiet ma dla matki.

Wszystkie go kochają!
Pamięć to przyczyna,
że mają dobrego
siostrzeńca, kuzyna!

Halina Gąsiorek-Gacek

Miłość i tulipan 2014-03-08
Pan daruje tulipana...
Za to go nie zganią
i całuje w rękę
w myślach tuląc panią...

Bo pokochał panią,
że z miłości szlocha,
lecz nie może wyznać
tego, że ją kocha...

Dlatego co roku
w święto kobiet z rana
daje czerwonego
pani tulipana.

Halina Gąsiorek-Gacek

Smutek i radość 2014-03-08
Dzisiaj Święto kobiet.
Ja jestem kobietą.
Smutne tego roku
jest to moje święto.

Bo Ty nie przyniesiesz
i nie dasz mi kwiatka
i będe już sama,
aż do dni ostatka...

Ale Ty się nie martw
w niebie faktem tym,
bo tutaj na ziemi
wyręczył Cię syn.

Złożył mi życzenia
i darował kwiatki.
Jak to sam powiedział:
dla kobiety matki.

Halina Gąsiorek-Gacek

Spójrz Kobieto! 2014-03-08
Kobieto, puchu marny!
Nazwali Cię tak wieszcze.
Nie ceniąc Twej wartości
i przeceniając jeszcze...

A z czym sie nam kojarzą
tak zwane marne puchy?
Z gęsiego się wytwarza
miękkie, wygodne poduchy.

Każdemu jest niezbedna
do snu taka poducha.
A każdy pan bez przerwy
ten puch , by tylko dmuchał!

Halina Gąsiorek-Gacek

Do Adama 2014-03-08
* Marca każdy zna.
Dzisiaj Ewa święto ma.

Nie zapomnij więc Adamie!
Daruj kwiatek swojej damie!

Ceń ją, szanuj i pamiętaj!
W dni coedzienne rób jej święta...

Wiesz najlepiej.Prawda, coż,
bez kobiety, ani rusz!

Halina Gąsiorek-Gacek

*8 Marca 2014-03-08
Mężczyzno nie zapominaj,
choćbyś był w wieku starca,
ze mają swoje święto
kobiety 8 Marca.

Więć złożże im życzenia
i kup im na dodatek
jakieś słodkie pyszności
i piękny wonny kwiatek!

Halina Gąsiorek-Gacek

Zaduma od święta 2014-03-08
Kobieto nieważne
ile dziś masz lat.
Bez Ciebie nic nie wart
byłby cały swiat.

Ty mu dajesz piękno
i miłość w rozkwicie,
a co najważniejsze
rodzisz nowe życie!

Czyś babcia, czy matka,
czy panna, czy żona
zawsze nieodzowna
i niezastąpiona!

Halina Gąsiorek-Gacek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz