czwartek, 20 marca 2014

2014-03-20

Chwile z gilem 2014-03-20

Przyfrunąl do sadu
znów przepiękny gil.
Nacieszył me oczy
poprzez parę chwil.

Bo to wyjątkowo
kolorowy ptaszek,
który ma na sobie
czerwony kubraczek.

Siadł na parapecie
i zajrzał do okna,
jakby wiedzial gil,
że jestem samotna...

Dawniej w moim sadzie
było gili więcej.
To ptaszki, co cieszą
oczy oraz serce!

Halina Gąsiorek-Gacek

Do czarta! 2014-03-20
Palę paierosy.
Więc nie jestem święta.
Tak mnie strasznie diabeł
kusi i opętał.

I co? Ciagle palę,
choć dyszyczki żal
i zaczynam kaszleć,
z dymem idzie szmal...

Na różne sposoby
już próbuję przestać...
Brak mi silnej woli,
więc mnie na to nie stać.

Palenie to jest
mój największy grzech.
Opuść mnie Ty czarcie!
Obyś szczezł i zdechł!!!

Halina Gąsiorek-Gacek

Lęk i sęk 2014-03-20
Jeszcze nie wyschła
pamięci strużka.
Ktoś kiedyś szeptać
chciał mi do uszka...

Nie pozwoliłam
losem przejęta,
bo ja niestety
byłam zajęta.

Dziś jestem wolna
i siedzę w domu.
Sęk,że dziś szeptać
już nie ma komu.

Halina Gąsiorek-Gacek

Serca dar 2014-03-20
Magiczna kartka
elektroniczna,
z czerwoną różą
jakże jest śliczna!

Dokoła róży
gwiazdki mrugają.
Do głębi serca
mnie poruszają.

Bo podarował
mi ją ktoś bliski,
ktoś, kto mógł w życiu
być dla mnie wszystkim.

Halina Gąsiorek-Gacek

Pękne wspomnienia 2014-03-20
Byłeś mi wszystkim,
wielką miłością
w życiu oparciem
oraz radością...

I w jedno smutne
fakt, oka mgnienie
stałeś się dla mnie
tylko wspomnieniem.

Ale tak pięknym,
dobrym i miłym,
że mi dodaje
wiary i siły.

Gdy burzy spokój?
Będzie ma wina,
że będę Ciebie
ciagle wspominać...

Halina Gąsiorek-Gacek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz