czwartek, 13 grudnia 2012

Koniec świata!? 2012-12-13

Mylą się wróże
i jasnowidze
o końcu świata.
Ja to tak widzę.

Nikt nie zna dnia
ani godziny...
I to jest prawda,
reszta to kpiny.

Człowiek się boi,
zwłaszcza gdy zwątpi.
Jedno jest pewne
kiedyś nastąpi.

Nikt nie zna daty,
nikt nam nie powie,
tego nie wiedzą
ni aniołowie.

Kiedy Pan Jezus
na świat bezkarny
przyjdzie by sądzić
żywych, umarłych.

Żyj tak człowieku,
na to cię stać,
byś się nie musiał
niczego bać!

Halina Gąsiorek - Gacek


Panie Jezu Chryste! 2012-12-13 
Nie zapraszałam.
Tu winę mam.
Przychodzisz do mnie
Mój Panie sam.

Wiesz, że mi ciężko,
bo czasem grzeszę.
Ty mnie oczyścisz.
Bardzo się cieszę.

Znów będę godna
prawie jak nowa
i na Twe Panie
łaski gotowa.

Różne są przecież
życia dziedziny,
ja proszę Panie
dziś dla rodziny.

Racz błogosławić
na tym pustkowiu
wszystkich zachowaj
w dobrym zdrowiu.

Mnie gdy napiera,
dzika tłuszcza
nigdy, przenigdy
już nie opuszczaj.

Proszę Cię Serce
Przenajłaskawsze
zostań już ze mną
i bądź na zawsze!

Halina Gąsiorek - Gacek


Trzynastego 2012-12-13 
Fakt, trzynastego
wielu ma pecha,
a do większości
szczęście uśmiecha.

Stąd te opinie,
oceny, mowy,
że trzynastego
to dzień pechowy.

Na świecie dzieją
się cuda, dziwy.
Dla wielu dzień to
bardzo szczęśliwy.

Nie wierz pechowcom.
O nic nie pytaj,
a trzynastego
szczęście swe chwytaj!

I przekonanie
o dniu tym zmień
mów wszystkim, że to
szczęśliwy dzień!

Zwłaszcza gdy chodzi
o dzień wyjątek,
gdy trzynastego
przypada w piątek.

Wtedy powstają
szczęścia bezmiary,
a co do pecha,
to kwestia wiary.

Jeżeli wierzysz
w pecha przesadnie,
można go spotkać
co dzień, dopadnie...

Halina Gąsiorek - Gacek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz