poniedziałek, 10 lutego 2014

2014-02-10

Już nie 2014-02-10

Już nie przyjdzie, nie usiądzie
jak za dawnych lat,
bo odszedł na zawsze
już na drugi świat.

Już nie przyjdzie, nie odwiedzi
i nie porozmawia,
z Aniołami i Świętymi
w niebie się zabawia.

Już nie przyjdzie, nie opowie
tego, czy tamtego.
Dziś rozmawia z Panem Bogiem
i uwielbia Jego.

Halina Gąsiorek-Gacek

List do nieba 2014-02-10
Bez Ciebie mój drogi
jam jak małe dziecię.
Kiedyś się spotkamy
znów na drugim świecie.

Też już jestem starsza.
Pomału się kończę.
Wierzę,że dio Ciebie
niedługo dołączę...

Choć nas los rozłączył
za Boga rozkazem,
mnie też Pan Bóg weźmie
i będziemy razem...

A do tego czasu,
gdy znów młodzi,piękni
obiecuję kochać
nadal oraz tęsknić...

Halina Gąsiorek-Gacek

Chwile rozstania 2014-02-09
Chwile rozstania
z tego są znane,
że rządzi smutek,
łzy płyną same...

A zwłaszcza wtedy
chwile to straszne,
gdy ktoś odchodzi
od nas na zawsze.

Gdy jęki duszy
wydają usta,
na świecie po nim
zostaje pustka...

Chwile rozstania
więc najtrudniejsze...
Z wszystkich chwil życia
są najsmutniejsze...

Halina Gąsiorek-Gacek

Jeśli się wierzy 2014-02-09
Gdy ktoś odchodzi
ku wiecznym krajom,
to bliscy płaczą
i rozpaczają...

A może każdy
miast smutkiem grzeszyć
winien ze szczęścia
duszy się cieszyć?

Że obce jej są
żal,smutek,trwoga
i jest szczęśliwa,
ogląda Boga?

Halina Gąsiorek-Gacek

Wszechmogący Boże! 2014-02-08
Zabrałeś Panie
kochanie me,
bądź litościwy
zabierz i mnie...

Jeśli masz wobec
mnie inne plany,
zgodzę się z nimi
Boże kochany...

Lecz daj mi siły,
by dalej żyć
i jak najlepszą
matką wciąż być...

Żebym zdołała
do dni mych końca
dać dzieciom miłość
także za ojca...

Halina Gąsiorek-Gacek

By osuszyć łzy 2014-02-08
Bywają momenty,
że ciężko na duszy.
Trzeba mnóstwo czasu,
żeby łzy osuszył...

Daj mi Boże siły
by pamięć ocalić,
bym zdołała żyć
dla tych, co zostali...

Widzę jacy smutni
są po stracie ojca,
że smutku i żalu
dziś nie widać końca...

Najświętsza Mateczko
pomóż nam i Ty,
uproś dla nas łaski,
osusz smutku łzy!

Halina Gąsiorek-Gacek

Ku Pamięci Eugeniusza Gacka Miłosierny Boże! 2014-02-07
Zabrałeś go Boże
na niebieskie niwy.
Daj mu szczęście wieczne,
żeby był szczęśliwy!

Ty najlepiej wiesz
Boże nasz i Panie,
był dobrym człowiekiem
i zasłużył na nie...

Dobrym mężem, ojcem
i synem i bratem
i z Tobą w swym sercu
żegnał się z tym światem...

Bo kochał Cię Jezu
i wiele uczynił,
fundował,pracował
przy Twojej Świątyni...

Niech po latach pracy
i trudu i znoju
z Twojej łaski Panie
spoczywa w pokoju!

Halina Gąsiorek-Gacek

Mój drogi! 2014-02-06
Wierzę, że Twoja
dusza szczęśliwa.
Już spaceruje
po nieba niwach...

Spotkała inne
Ci dusze bliskie,
które za życia
kochałeś wszystkie.

Że ze Świętymi
i z Aniołami
Bogu oddajesz
cześć z pokłonami.

A moje serce
dziś z żalu krwawi...
Do Pana Boga
wstaw się za nami.

Halina Gąsiorek-Gacek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz